Friday, October 28, 2016

Forex Trading Mentor In Australië

Doen jy wil wees 'n forex handelaar Wil om te wees wat in hierdie makelaar lys 'n e-pos stuur na: makelaars forextraders - hefboom: Beheer die aandele wat jy nodig het om 'n marge standpunt in te neem. Bv 50: 1 hefboom beteken dat jy kan 'n 5000 handel te neem met net 100 in jou rekening. Let daarop dat 'n hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. - HEFBOOM meer as 50: 1 vir hoofvakke en 20: 1 vir minderjariges is nie beskikbaar vir handelaars in die VSA - Soos aangedui in die lys, net NFA gereguleerde makelaars beskikbaar te VS kliënte. Makelaar bied veranderlike versprei wat beteken dat die versprei is onderhewig aan die huidige marktoestande. Knutselen 'n Beter Online Geld handel ervaring is ons doel Op Forextraders, ons glo dat 'n suksesvolle valuta handel vereis kennis, ervaring en 'n gedissiplineerde benadering tot die mark. Elke bladsy van hierdie webwerf word gewy aan hierdie drie faktore in sommige mode. Of jy jouself beskou as 'n beginner, intermediêre of deskundige vlak handelaar, kan ons verseker dat daar iets nuuts vir jou om hier te leer. En nie net ons streef daarna om die beste opvoedkundige hulpbron wees vir alles wat verband hou met handel Forex, ons is ook een van die vinnigste groeiende forex handelaar gemeenskappe op die web vandag. Maak geen fout nie forex is 'n hoë risiko. Gespesialiseerde opleiding is 'n voorvereiste om hierdie risikoprofiel te bestuur. Ongeduld en gebrek aan ervaring kan selfs die beste handel strategie te vernietig. Onder andere, kan ons jou help om uit te vind hoe om handel te dryf, waar om handel te dryf, wanneer om handel te dryf, en maak dat jy bewus is van die vele slaggate wat baie gedaal het in voordat jy. Ons biblioteek van meer as 200 strategie artikels is ontwerp om elke stap in jou proses te lei om bevoegdheid, doeltreffendheid, en konsekwentheid te verkry: Kennis: Bewustheid is die sleutel tot die bou van 'n soliede kennis fondament. Lees soveel as wat jy kan om bekendheid verwerf met alle aspekte van die beroep. Skryf in 'n forex opleiding klas aangebied word deur jou makelaar om jou perspektief te verbreed en insigte uit 'n mentor. Leer om jou amateur status te aanvaar. Slyp jou vaardighede sal kom later Ondervinding: Daar is geen plaasvervanger vir ervaring. Gratis virtuele demo handel rekening is geskep met hierdie doel voor oë. Oefen die vorming van 'n strategie, uitvoering handel bestellings, te beskerm teen die risiko van verlies, en sluit in jou winste. Suksesvolle handelaars sweer by hul praktyk regimen. Jy sal ook emosionele beheer: Jy moet 'n gedissiplineerde benadering tot die forex mark te ontwikkel, uit te voer deur die nommers vir koop en verkoop, en te verhoed dat jou emosies uit te meng met die proses. Daar is 'n sielkunde aan die saak, en jy kan jou eie grootste vyand wees as jy nie 'n vaste roetine te volg. Baie beginner handelaars is nie bewus van die geestelike houding wat nodig is vir suksesvolle handel. Baie bewuste en onderbewussyn elemente van persoonlikheid kan en dikwels kry gemanifesteer vir die eerste keer wanneer 'n persoon begin handel vir hul eie rekening. Gesoute professionele het emosionele en karakter elemente met onderwys, praktykervaring, en met behulp van 'n stap-vir-stap handel plan tot die minimum beperk. Sukses in FX handel hang nou, meer as ooit tevore, op oordeelkundig gelei uitvoering. Forextraders ervaar aanlyn forex professionele mense in jou hoek verskaffing van deskundige advies, opvoedkundige gereedskap, forex mark kommentaar, en die beste praktyke leiding om meer tyd vir jou aktiewe handel te verseker. Ons verbintenis is om jou beste bron vir bruikbare inligting wat jou handel ervaring in die wêreld se grootste mark beide winsgewend en genotvol sal maak. Welkom, en Good Luck Oor Ons OptiLab Vennote AB Fatburs Brunnsgatan 31 118 28 Stockholm Swede Trading buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Geen inligting of advies vervat op hierdie webtuiste geneem moet word as 'n uitnodiging of aanbod om enige geldeenheid, aandele of ander finansiële instrumente of dienste te koop of te verkoop. Vorige prestasie is nie 'n aanduiding of waarborg van toekomstige prestasie nie. Lees our legal disclaimer. 2016 OptiLab Vennote AB. Alle regte voorbehou. Forex Trading Artikels Hoe kan jy bly in 'n lyn met die voortdurend eb en veranderende markte interessante vraag reg Dit is iets wat ek dikwels kry gevra oor, hoewel nie normaalweg in daardie woorde. 'N handelaar sal tipies vra oor die opstel en die verandering van hul handel metode nadat hulle óf net verloor of verloor. Hoe sien jy die Forex mark Dikwels is 'n handelaar Lees meer. Het jy behoefte aan Jou Trading Transformeer om te Bly op die hoogte met die res van die mark Laaste wysiging: 9 Julie 2016 deur Johnathon Fox Na baie gedink en beraadslaging, kom jy tot 'n besluit. Jy weet uiteindelik wat hierdie nuwe jaar se resolusie wat gaan maak groot veranderinge in jou lewe sal wees. So jy maak 'n pact met jouself. Jy gaan nie kitskos of gemorskos nie eet nie. Dit is net gesonde kos vir jou tempel. Dit is 5 minute na middernag en jy per ongeluk deur geweld Lees meer. Hoe jy kan vlak Up Laaste wysiging: 8 Januarie 2016 deur Johnathon Fox TRADING QUIZ watter tipe Trader Is Jy Laaste wysiging: 19 November 2015 deur Johnathon Fox So, jy het dit. Jy het 'n lewendige rekening en jy het jou broek afgetrek. Hulle is hard en vinnig afgetrek, en dan is jy geklap op die boude en gestuur verpakking. Verbasend nie regtig nie. Is jy verbaas Jy shouldn t. Ons het daar almal. Dit is 'n storie wat ek hoor 'n baie oor die hele week van handelaars wat my is e-pos vir die eerste keer op soek Lees meer. Handel Forex soos 'n soldaat Laaste wysiging: 12 November 2015 deur Johnathon Fox Hey as jy weet as jy het ons is volgende vir 'n rukkie alles wat ons doen is vir jou Alles wat ons maak, skryf en bring is om jou te help om 'n beter en meer winsgewend handelaar. Van tyd tot tyd moet ons seker maak dat ons die beste diens aan jou en maak die beste opvoeding wat jy nodig het en so dit is hoekom vandag ons het 'n nuwe super vinnig, maar super meer te lees. OPNAME Hoe kan ons help jou met jou Forex Trading Laaste wysiging: 21 Desember 2015 deur Johnathon Fox Inleiding Die gewildste Forex Trading platform in die wêreld is Meta Trader 4 (MT4). Dit is 'n platform waardeur iemand kan doen Forex Trading of ontleding van die finansiële markte. Hierdie sagteware is ontwikkel deur MetaQuotes. Hierdie les sal jou laat weet oor die basiese beginsels van hoe om die Meta Trader 4 (MT4) verhandelingsplatform gebruik. Hoe om die MT4 Lees meer installeer. Beginner's Guide te Meta Trader 4 (MT4) Laaste wysiging: 27 Augustus 2015 deur Tas ek dikwels uitstuur n e-pos aan my VIP E Trading klas en vra hulle wat hulle grootste vrees is wat hulle terug hou van die bereiking van hul handel drome en doelwitte te bereik. Ek is lief vir die werk met jou en help jy die verskillende vrese en probleme wat jy terug van die neem van die volgende stap hou, sodat jy enige hekkies wat tans meer kan lees kan oorkom te oorkom. Is Jou Trading ly aan hierdie algemene vrees Stappe om Regruk Laaste wysiging: 27 Januarie 2016 deur Johnathon Fox Verlede week het ek vrygestel van 'n nuwe deskundige adviseur / aanduiding dat 'n klomp lede en aanhangers van Forex Skool Online het gevra vir. Dit EA (Expert adviseur) maak die bestuur van ambagte 'n heck van 'n baie makliker, veral as jy 'n langer tydraamwerk handel hardloop en jy by die werk of wat jy wil om te gaan slaap en jy nie t of kan t wees by die rekenaar te sit jou handel om meer te lees. The Complete Guide to Forex VPS Laaste wysiging: 6 Augustus 2015 deur Johnathon Fox Ek het 'n baie cool les vir jou vandag wat gaan jy 'n geskenk te gee en jou help om jou ambagte 'n heck van 'n baie makliker te bestuur. In vandag se les Ek gaan vir jou 'n handel bestuur aanwyser gee en wys jou presies hoe jy dit kan aflaai en begin dit te gebruik in jou handel, sodat jy nie hoef te wees op die hele nag wag vir die prys om sodat jy kan beweeg Lees meer. Bestuur jou Forex Trading Geld Met 'n MT4 Break Selfs aanwyser EA Laaste wysiging: 15 April 2016 deur Johnathon Fox Hierdie webwerf is alles oor jou te help om die absolute beste moontlike handelaar wat jy kan wees en te doen dat daar 'n paar belangrike gereedskap en hulpbronne wat gebruik kan jou werk baie makliker maak. Hierdie gereedskap kan noodsaaklik in sommige gevalle wees en dikwels die verskil in jou te help om in staat wees om 'n handelsmerk te betree of om te stadig en om te slaag up wees. Die Forex posisie grootte sakrekenaar Lees meer. Forex Posisie Grootte Sakrekenaar Laaste wysiging: 31 Maart 2016 deur Johnathon Fox Wat Studente sê ek is om geld te verloor handel toe ek afgekom op Forex Skool Online (FSO). Ek sien FSO se kursus en ek het nog nooit teruggekyk nie aangesien. Ek is nou 'n voltydse handelaar, handel Forex en CFD's met behulp van die FSO onderrigmetodes. Vincent Foo Singapoer Twaalf weke. Dit is site. In staat is om te sien hoe 'n professionele handelaar het oor sy handewerk was 'n groot voordeel. Drie maande later, ek was 'n winsgewende handelaar Gelukkig het ek forexschoolonline en dit was die begin van my uiteindelik die verbetering van die rigting van my doel as 'n pro handelaar. Die gevorderde prys aksie kursus is maklik om te verstaan, maar soos enige iets wat dit neem tyd om dit op te tel, maar sodra jy die markte lyk 'n bietjie minder skrikwekkend en verliese word baie, baie skaarser. Dankie Johnathon vir u volgehoue ​​poging voed ons-lede. Dit is baie skaars om 'n mentor op die web so toegewy aan ander handelaars te help sien. Ek is baie bly vir my besluit om FSO sluit en beslis leer baie by jou ander seniors, of ander lede op die forum. Hi John, ek het onlangs betaal vir my lidmaatskap, lees ek jou Forex Prys Aksie draad op Babypips en oortuig geraak dat jy die ware Jakob. Ek moet sê die lidmaatskap is reeds ver meer as al my verwagtinge, dit het alles. Baie dankie vir u lering Hi Johnathon ek regtig golwe geslinger en het oor die vraag of om aan te sluit jou kursus omdat ek 'n lid van 'n ander prys aksie loop waar ek was teleurgesteld gewees het. So was ek regtig verbaas en super gelukkig om uit te vind dat wanneer ek ingeskryf het julle lede gebied wat u gebooie is presies wat ek nodig het. Dankie vir al jou harde werk Hallo Johnathon, Ek het my ingeskryf vir die kursus nie oor 6 maande gelede en in daardie tyd het ek heeltemal gedraai my handel rondom. Ek is die handel vir meer as twee jaar en dit wasn t totdat ek by jou kursus wat dinge uiteindelik begin om te val in plek. Ek wou jou dankie vir jou leringe en al jou werk. Ek kon nie t wil 'n beter Forex skool as joune en ek waardeer al jou harde werk en moeite wat jy besig is om in die besonderhede oor PA verduidelik aan ons en beantwoord die onbekende vrae. Ek wens jou alles van die beste, Johnathon Jy het heeltemal gedraai my handel rondom van sukkel om steeds styg aandele kurwe. Ek wil u graag gelukwens vir die Skool, lees ek deur die lid kursusse keer reeds en ek. ernstig ek het nooit gedink ek sou dit so vinnig te maak, maar ek getuig van my doelwitte 'n werklikheid word. My vordering sedert FSO is eksponensiële Baie aspirant forex handelaars glo dat hulle nie enige hulp van buite nodig het wanneer om te leer hoe om die Forex mark verhandel. Ek noem s einde. Deel van die bekoring van die saak is die onafhanklike leefstyl en vryheid wat dit kan bied vir jou as jy suksesvol dit is nie, maar dit neem tyd en kennis om dit reg te kry, en dat kennis moet iewers vandaan kom. Een negatiewe aspek van die onafhanklike houding wat handel ontlok in mense is die feit dat baie nuwe of sukkel handelaars glo hulle kan hulself doeltreffend te leer hoe om winsgewend handel die Forex mark (gewoonlik 'n groot fout). Terwyl dit die geval dat sommige mense het 'n maklike tyd leer hulle om handel te dryf kan wees, is dit beslis nie die geval vir die meeste, en selfs vir mense wat hulself effektief te doen leer om winsgewend handel te dryf, is dit byna altyd na jare van frustrasie en duisende dollars van verlore tyd en geld in verhoor en fout om handel te dryf met nuttelose handel stelsels. Daar is 'n baie eenvoudige manier om van om te ervaar soos emosioneel en finansieel pynlike gebeure volg 'n gerespekteerde handel mentor wat kennis en jare lange ervaring kan deel met jou grootliks verminder die waarskynlikheid. Daar is geen beter manier om te leer hoe om handel te dryf as van iemand wat reeds suksesvol in die handel besigheid, ons sal na hierdie in detail later kry in hierdie artikel nie, maar vir nou kan bespreek hoe handel kan geleer word om 'n aspirant forex handelaar. Natuur vs. Koester Die debat oor die vraag of die handel kan net aangeleer word kom neer op die ou sielkunde kwessie van die natuur vs. koester, dit is, is die handel 'n vaardigheid wat geleer kan word om mense wat geen vorige ondervinding het of is dit die ouderdom net 'n natuurlike talent wat jou óf gebore met al dan nie hierdie uitgawe van die saak wat geleer word teen dit wat 'n natuurlike gawe is vir die eerste gewild gemaak deur die beroemde eksperiment deur Richard Dennis en Bill Eckhardt wat 'n voortslepende dispuut in die middel van 1983 oor die vraag of gehad handelaars gebore of gemaak. Dennis het geglo dat hy mense kan leer om 'n groot handelaars geword, maar Eckhardt gedink genetika was die bepalende faktor. Hulle gepos advertensies vir die handel vakleerlinge in die groot finansiële koerante verklaar dat na 'n kort opleidingsessie, sal die leerlinge voorsien met hul eie handel rekening. Die groep is genooi om Chicago in Desember van 1983, na die leer van die reëls Dennis wou hulle om handel te dryf met hulle begin handel klein rekeninge in Januarie en nadat hulle hulself bewys Dennis befonds meeste van die leerlinge met 'n 1 miljoen dollar in Februarie. Hierdie groep het bekend geword as die Turtles, Dennis hulle hierdie na 'n gesegde wat hy op 'n onlangse besoek aan Singapoer gehoor vernoem. Die Turtles het verder gegaan na die mees bekende eksperiment in die handel geskiedenis geword, want oor die volgende vier jaar het hulle verdien 'n totale bedrag van meer as 100 miljoen dollar. Richard Dennis dus bewys dat 'n eenvoudige stel reëls gebruik kan word om mense te neem met min of geen handel ervaring en draai dit in 'n baie winsgewende handelaars. Die belangrikheid van die leer van 'n Mentor Een van die mees ironies aspekte van Forex valuta handel is dat die meeste mense dink dat hulle nie hulp nodig het van 'n suksesvolle professionele forex handelaar, terwyl die leer om handel. Die meeste mense is ten volle bewus daarvan dat slegs sowat 10 mense wat probeer handel beland besig om professionele mense, die ander 90 óf ophou of jaar van uitmergelende trial and error spandeer voordat hulle dit uitwerk of moed opgee nie. Die ironie is dat die meeste mense is ten volle bewus van hierdie statistieke, ten minste in die agterkant van hul gedagtes, maar min van hulle is bereid om die hulp van 'n professionele handelaar of handel mentor te soek. As handel is so moeilik en die meeste mense weet dit, dan hoekom so min handelaars bereid is om hulp van iemand wat reeds uitgepluis het wat dit neem om suksesvol te wees aanvaar. Die eenvoudige antwoord is ego, arrogansie, onkunde, enige of al die bogenoemde. Die bottom line is egter dat ego en arrogansie beteken niks op die mark. Trouens, hy arrogant sal jy net seer as 'n handelaar die blote feit dat sommige mense nie bereid is om hulp te aanvaar van 'n professionele handelaar is waarskynlik die rede waarom hulle 'n oorloop van arrogansie sal misluk. Nou is ek nie beweer ek het die vir strategieë, maar indien dit korrek toegepas sal waarskynlik produseer hoë-waarskynlikheid ambagte op 'n gereelde basis. Byna elke enkele werk in die werklike wêreld vereis dat jy opgelei word op die baan deur 'n professionele persoon wat reeds by die werk ervaar. Ek dink dit is veilig om te sê dat die meeste gereelde werk is baie makliker, ten minste verstandelik, as uitzoeken wat dit neem om konsekwent geld te maak in die Forex mark. As jy nodig het in enige ander vaardigheid om opgelei te word deur 'n professionele in die veld, so wat jy nodig het om opgelei te word deur 'n professionele forex handelaar as jy wil om een ​​te word. Soos ek hierbo genoem is daar mense wat nie leer om te handel op hul eie, maar ek belowe jou die pad is baie moeiliker en gevul met vele meer slaggate as die persoon wat kan af hul mure en aanvaar die hulp van 'n professionele handelaar. Nou weer, EK julle herinner, ek is nie belowend wonderwerke, maar ek belowe 'n kennis en vaardighede wat anders jy jare kan neem om te leer en te gebruik. As 'n handel-afrigter, my werk is om my kennis te dra van die saak en lei jou na die regte pad en in die ontwikkeling van die korrekte handel ingesteldheid. sodat jy kan dan uitgaan en gaan voort om te groei en te presteer as 'n handelaar. My agtergrond het ek begin as 'n voorraad handelaar toe ek in die hoërskool was, parlayed ek my belangstelling en passie vir die handel in 'n voltydse handel loopbaan reg nadat ek gegradueer en hawe t teruggekyk sedert. Dit is nie om Ek hawe t ervaring my regmatige deel van die verliese en frustrasie sê, want ek het nie, maar my passie vir handel en natuurlike aanleg vir die begrip van markdinamika het my kop bo water lank genoeg vir my om die beste handel tegniek in die ontdek wêreldprys aksie analise. Sodra ek het 'n ten volle omskep prys aksie handelaar, deur te leer uit ander se werk, my eie ervarings en skerm tyd, my handelsresultate begin om meer konsekwent en uiteindelik het ek die bestuur van geld vir private kliënte en die vervaardiging van dubbelsyfer jaarlikse persentasie opbrengs vir hulle . My uitgebreide werk met finansiële maatskappye hier in Australië, asook leer van ander professionele handelaars, het my in staat gestel om te sien hoe die handel en verdere my begrip van hoe markte beweeg versterk. Ek het my handel styl en strategieë gedeel in my omvattende prys aksie opvoedkundige kursus. wat ontwerp is vir newbie se en gevorderde handelaars gelyk. My lewe seminare gewerk om my onderrigstyl te bevorder en my studente is lief vir die fakkel en styl wat ek vir onderrig prys aksie handel. Prys Aksie is nie net 'n stel reëls Terwyl die voorbeeld van Richard Dennis en die skilpaaie was 'n goeie voorbeeld van die feit dat handel wel geleer kan word, is daar 'n probleem met die leer van 'n streng stel reëls handel. Spesifiek, sal streng handel reëls nie werk in alle marktoestande hulle groot werk in 'n bulmark of in 'n beermark, maar klaaglik misluk in sywaarts markte. Wat leer die prys aksie nie vir jou is gee jou 'n unieke perspektief op die mark wat jou toelaat om voordeel te trek in alle marktoestande. Jy is nie net leer 'n streng stel reëls wat net werk in 'n bulmark jy leer 'n manier om sin te maak uit prysbewegings en leer hoe om spesifieke prys aksie setups wat nuttig kan wees in alle marktoestande te sien. Op hierdie manier, die prys aksie is werklik die beste metode om te leer hoe om handel te dryf met. As jy my forex kursus en sluit my gemeenskapslede, nie net sal ek deel met julle almal van my professionele handel kennis en strategieë, maar in my opinie jy kry geleer die mees relevante en konsekwent doeltreffende manier om die markte, handel wat is sonder twyfel, prys aksie analise. Ron Clarke sê: Ek het probeer om te leer myself forex en wat ek gevind het was: ek kon net nie my kop rond forex kry selfs al het ek die potensiaal kon sien. So bly ek 'n voorraad handelaar en dit was ok, maar deesdae probeer om aandele te verhandel is so wisselvallig dat ek pretty much het besluit dat-beurs is nie vir my nie. Met die geleentheid om te leer uit jou as 'n professionele handelaar my die selfvertroue om Forex weer te probeer, veral as 'n EOD handelaar, wat met die voordeel van Daily Prys Aksie, net sin gegee het. Hoekom brand jouself uit te probeer om handel te dryf in intraday beweeg, wanneer duidelik 'n daaglikse Bar van Candle het die inligting vervat in dit as 'n uurlikse grafiek. binaya rout sê: danksy meerjarige Meneer vir die deel van alles oor fx. handel. Ek moet alles oor die handel stratergy van jou leer. Thank you weer Meneer vir die feit dat 'n mentor. HAV 'n lekker dag In hierdie artikel voel met aanmoediging danksy meneer. Joni van Finland sê: Ek dink dit is baie belangrik om altyd te soek vir onderwys van meer ervare handelaars. As jy ernstig is oor handel is, dan moet jy die meeste geld te spandeer op onderwys en net handel baie baie klein. As jy begin handel lewe Ek dink ook dat jy kan nie hê outentieke gevoel vir die mark as jy altyd handel demo, en jy dit nie hanteer dit as jou eie geld. Om arrogant is net dom, as jy openminded en deel jou idees en vrae op forums met ander handelaars wat jy dalk iets leer. elke handelaar moet dink wat is 'n goeie tydperk vir hulle en hul handel styl. Meerjarige, ek van julle weet, want ek weet jy is 'n professionele handelaar en ek wil ook die prys aksie strategie nie die geval is be. your net verbeter my handel, maar verminder ook die spanning ek deur gegaan, terwyl trading. thanks soveel meerjarige, vir my is jy die grootste mentor en die grootste techer van eenvoud trading. love al jou artikels. Ons leer uit trial and error, die probleem met die handel is is net so baie foute jou beursie kan hanteer. Ek volkome eens met jou Nial, wanneer jy jou die vaardighede en kennis nodig om handel te dryf, jy hulp nodig het. Nsibande mzabalazo sê: Ek vind die les vermaaklike en aan te moedig niemand kan uitblink in iets sonder behoorlike opleiding en ervaring is oortuig As ek wil graag 'n pro forex handelaar ek wil hê om my self te bemagtig met die regte gereedskap wees. Meerjarige plek op maat verhandelingsprys Aksie is eintlik baie. Stel jou voor 'n grafiek sonder al die klokke N fluit Wie is net natuurlik dat ons wil dinge op 'n kaarte te help lei ons. Ongelukkig, dit is presies waar aanwysers wolk ons ​​visie van die sien van die tegniese waarheid Nie net is almal aanwysers paar afgeleide of algoritme van die prys self, hulle prys as altyd, 'n skoon, duidelike en opvoedkundige lees. Groot gedagte Nial en goed geskryf. Hou deel. Soos dit wanneer jy genoem oor die belangrikheid daarvan om die reg mentor. Hoop om te kry om te leer uit jou meer. Hallo mnr Fuller Ek verstaan ​​die belangrikheid van mentors in die lewe, hoe belangrik dit is of die lewe raak jou mentor en hoe moeilik dit kan wees. Ek aansoek doen jou opvoedkundige materiaal om self en nadat hy 'n student van joune vir 'n geruime tyd nou gekom het om die betekenis van so 'n artikel te verwesenlik. Dankie Nial..thts Al wat ek kan sê vir nou. FRM ur gratis artikels videos u lyk na 'n baie oor PA weet. Dink ek sal 'n lid eendag ..


No comments:

Post a Comment