Friday, September 30, 2016

Forex Blue Box Trading System

Trading System deur Xard777 Hier is ons toetrede No1. Ek sal 'n grafiek wys en te verduidelik op die grafiek Entry No1. PS soms sal ons verskeie blou kolle tussenin groter sirkels getrek kry. Wanneer dit gebeur Ek is geneig om net vas te hou met die oorspronklike 2 blou kol en hou totdat óf 'n groter sirkel getrek word of die afstand op 'n ander toekoms blou kol is groter as sê 100pips, dan neem ek my 100pips en net wag vir die volgende blou stip word getrek en op die mark weer hou totdat die volgende groot sirkel getrek word. So het ek nodig om te wag vir die bar gesluit om die 2 blou kol bevestig of tik die handel sodra dit verskyn. en hoe oor die volgende bar te breek weer uit jasonckb: So het ek nodig om te wag vir die bar gesluit om die 2 blou kol bevestig of tik die handel sodra dit verskyn. en hoe oor die volgende bar te breek weer uit Thx. Bar naby sou goed wees. Hierdie week het ons sal werk op inskrywing No1, volgende Sondag sal ek inskrywing NO2 paradoksale plaas: Die Semifor repaints erg en altyd goed lyk in nawete. Vra maar vir Kode monster. Dit mag waar wees, maar as jy weet voor die hand dat dit repaints jy is nie van plan om te spring in die kop eerste. Dit is waarom dit is altyd die beste om 'n stelsel te toets op 'n demo rekening eerste. Sommige mense kan baie goed handel oor Indi s wat verf, terwyl ander net kan maak nie saak wat hulle doen of raak aan t. Sterkte met hierdie stelsel Xard777. Die bekroonde Ichimoku handel stelsel Ek verhandel Forex 3 jaar en gebruik Ichimoku as my hoof aanwyser. In die begin, dieselfde nuwe forex handelaar, ek probeer baie aanwysers en stelsels, maar ek het uiteindelik met Ichimoku wolk aanwyser wat jy kan vind op enige MT4 aanwyser. Ichimoku wolk gelok my en gee my 'n konsekwente sein en wins. Vandag wil ek jou wys ouens 'n baie eenvoudige van Ichimoku wat kombineer tussen Renko, Ichimoku wolk Heiken Aishi, Stoch en SMA 50. Ek sal al die onderstaande aanwysers heg. Renko is 'n bietjie lastig om op te rig, maar ek sal jou dit help. Eerste dit is hoe die stelsel lyk. Ek gebruik dit vir EJ omdat die hoë volitility. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Reëls van stelsel: Ons sal koop wanneer: 1. prys bo die wolke 2. Heiken Aishi is blou 3. Stoch 20 4. Die afstand tussen die geldige kers en SMA50 is nie meer as 15 pitte Ons sal verkoop wanneer: 1. prys onder die wolk. 2. Heiken Aishi is rooi 3. Stoch 80 4. Die afstand tussen die geldige kers en SMA50 is nie meer as 15 pitte in die foto hierbo, die eerste boks is ongeldig sein wanneer die prys en SMA is ver weg. Volgende 2 bokse is geldig sein. ons nodig het om te wag totdat die prys naby aan SMA 50 tot orde te neem. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ek wys jou 2 geldige handel verkoop sein. Kyk na die 2 bokse op die kaart. Neem Wins: normaalweg Ek gebruik vaste 40 pitte, maar jy kan wag tot die prys gaan onder die wolk as ons koop en bo die wolke as ons verkoop Stoploss: Ek gebruik vaste stoploss: 20 pitte, maar jy kan dit hieronder sit of bo die wolke. Ek is baie suksesvol met hierdie stelsel, en ek wil hê jy moet deel ouens wat verloor 'n klomp geld in hierdie moeilike mark. Ek sê nie dat dit is 'n perfekte stelsel, maar meer wen as verloor. As jy 'n geldige tendens vang, kan dit jou maak 200-300 pitte met EJ. of GJ. Dit is hoe jy die opstel van die Renko. Renko is 'n nuwe tipe grafiek wat nie gebruik tydraamwerk, maar die prys self te kers trek met dieselfde value. For Byvoorbeeld, as die prys opgaan 5 pitte dit sal 5 pitte trek Renko kers. So dit elimminates al die geraas op die grafiek en gee jou baie duidelik oor die tendens. open 'n nuwe EJ M1 grafiek. sit die Renko lêer in die deskundige gids in MT4 van jou makelaar. Toe die deskundige adviseur in navigator boks en kies Renko oop jou. 'n nuwe tabel sal verskyn en dit laat jou toe om die waarde van die Renko kers kies. Forexample as jy 5 kies, tik 5 in die Renko boks grootte 1 en tipe 2 in Renko tydraamwerk 1. Klik dan op die algemene blad, moet jy toelaat dat DLL invoer kies, en laat lewende handel. Klik dan op OK. - Jy kies die deskundige adviseurs knoppie op die spyskaart toobar. As jy 'n glimlaggende gesig ikoon op die regter bo-hoek kan sien, jy is sukses. - Volgende stap: klik Lêer - Kies EJ M2. en klik op Open. Nou het jy 'n nuwe Renko grafiek gereed waarvan 5 pitte Renko gebruik. - Kies die sjabloon ek hieronder aangeheg (God stelsel). Voel vry om enige vrae te vra. Ek bou van 'n nuwe webwerf oor Ichimoku stelsel. learnichimoku en sal my analise plaas elke dag. Gaan na webwerf en klik dies meer. Dankie Xarez vir die skep van 'n nuwe EA vir hierdie stelsel. Ek heg die EA hieronder (TWIS). Voel vry om dit te gebruik en gee terugvoer. Box Breakout 3 Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-vrye forex seine en FX Voorspelling 24 Box Breakout 3 Trading System Breakout Box handel stelsel is gebaseer op kwotasie beweeg ontleding. Die stelsel werk 2 aanwysers: Forex Blue Box aanwyser Eenvoudige bewegende gemiddelde In die 7.15 10.15 GMT tydsverloop hoë en lae waardes is getoets. Beide waardes word opgeneem in die grafiek, sodat hulle handig te pas sou wees wanneer 'n handelaar hulle moet ten tyde van die plasing van hangende bestellings. Forex Blue Box trek 'n blou blokkie om die grense van die gekose streek. Sodra die konstruksie van die boks klaar is, kan 'n handelaar die hangende plaas sodra die blou blokkie is gevorm op die grafiek, dit is wat nodig is om te kyk en te sien of dit bo of onder SMA s geposisioneer. As die boks bo SMA geposisioneer. dit s aanbeveel dat jy die volgende stel: Bestel 1 - Koop Stop Hangende Bestel ten prys High, stop verlies Lae Neem Wins 20pips van die opening prys Bestel 2 - Koop Stop Hangende Bestel ten prys High, stop verlies Lae Neem Wins 30pips uit die opening prys. As die boks verskaf SMA geposisioneer, s dit aanbeveel dat jy het die volgende: Bestel 1 - Sell Stop Hangende Bestel ten prys Lae, stop verlies High Neem Wins 20pips van die opening prys Bestel 2 - Verkoop Stop Hangende Bestel ten prys Lae, stop verlies High Neem Wins 30pips van die opening prys Sluiting van die bestellings bestellings word op Neem Wins of stop verlies gesluit. As bestellings t sondaars gesluit voor 21:00 GMT, moet jy dit met die hand te maak. Volgens die orde 1 op Neem Wins is gesluit, dit is wat nodig is om Bestel 2 te dra in Break Selfs. Om dit te doen, kan jy jou bestelling verander deur die verskuiwing van die Stop Verlies in die opening prys. Neem Wins van Orde 2 behoeftes op 30 pitte uit aanvanklike prys te bly. As Eenvoudige bewegende gemiddelde gaan deur die boks of eenvoudig raak dit van enige kant, dan is die prys in so 'n situasie is absoluut onvoorspelbaar. So, ten einde enige geldelike verliese te vermy, Don t bestellings oop op daardie dag.


No comments:

Post a Comment