Friday, September 23, 2016

Forex Makelaarskommissie Resensies

Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Forex Brokers Resensies Wagering op die Forex mark Die toppresteerders in ons hersiening is TD Ameritrade. die goue toekenning wenner Interaktiewe Brokers. die silwer toekenning wenner en FXCM. die Brons toekenning wenner. Hier is meer oor die keuse van 'n Forex makelaar om jou behoeftes te voorsien, saam met besonderhede oor hoe ons by ons ranglys. Forex, of FX, handel is 'n meer gevorderde tipe belegging wat is die beste geskik vir ervare handelaars. As jy goed weer vertroud met dag handel of opsies handel, kan forex n uitdaging werd aanvaar word. Forex kan 'n ander manier van diversifisering jou portefeulje wees, maar dit dra meer risiko as ander vorme van beleggings. As gevolg van die Dodd-Frank Wet, moet forex makelaars wat in die VSA gesertifiseer met beide die Nasionale Futures Vereniging (NFA) en die Amerikaanse Commodity Futures Trading Commission (CFTC). Hierdie regulasies beperk die bedrag van die hefboom beskikbaar vir handelaars. Alle Amerikaanse makelaars kan 'n maksimum hefboom van 50 bied: 1 vir die meeste munt pare, met 'n paar meer riskante geldeenhede met 'n maksimum van 20: 1. As gevolg hiervan, baie forex makelaars bied nie meer rekeninge te VS-gebaseerde handelaars. Dié resensie is van mening net makelaars wat Amerikaanse rekeninge toelaat. As jy belangstel in die verkenning van buitelandse opsies weer, kan ons internasionale forex makelaars terrein van hulp wees. Die makelaars in ons geëvalueer is op die gehalte van die verhandelingsplatform hulle aangebied, die gemak van die gebruik van elke platform en die gereedskap wat dit bied. Ons beskou ook die kommissies en ander koste sowel as hul opvoedkundige en kliëntediens wat daarby behoort. As jy belangstel in die verkenning van ander belegging paaie is, het ons die resensies van die dag handel platforms. aanlyn-beurs makelaars en opsies handel platforms. Jy kan ook nuttige inligting oor 'n belegging in ons artikels oor forex vind. Wat is Forex Trading Forex behels die verhandeling van geldeenhede en is die grootste en die mees likiede mark in die wêreld. Forex is 24 uur per dag, vyf dae per week, en dit het nie 'n enkele, gesentraliseerde mark. Op 'n gemiddelde dag, die forex mark verhandel sowat 3 triljoen dollar. As jy 'n forex handel te maak, is jy koop en verkoop geldeenheid en in wese weddenskappe op die skommelinge in hul wisselkoerse. Byvoorbeeld, as jy 'Euros koop wanneer die wisselkoers is $ 1,25 vir 1 euro te verkoop dan wanneer die wisselkoers is $ 1,28 tot 1 Euro, wat verskil van 0,03 verteenwoordig jou wins. Tipies, het jy t koop 'n klein bedrag. Gewoonlik is tans verhandel in baie verskillende groottes. 'N Standaard baie is 100,000 eenhede van 'n geldeenheid, 'n Mini baie is 10,000 eenhede, 'n mikro baie is 1000 eenhede. 'N Paar makelaars kan Nano baie, wat net 100 eenhede is aan te bied. Die verandering in 'n geldeenheid paar is waarde word gemeet in pitte, wat is die kleinste bedrag wat die waarde kan verander. Gewoonlik word 'n munt pare aangehaal uit die vierde desimale, en 'n pit is die verandering in die laaste aantal. Byvoorbeeld, as EUR / USD verhandel teen 1,3300 en dit beweeg om 1,3302, dit is 'n beweging van twee pitte. Wanneer pitte word versterk deur die grootte van baie, dit is waar die geleentheid om voordeel te trek na vore. Omdat die veranderinge in geldeenhede is gewoonlik baie klein, wil dit voorkom asof forex is ideaal net vir instellings of beleggers wat dit kan bekostig om groot partye te koop. Dit is hier waar die hefboom inkom. Tipies, 'n makelaar sal jy 'n marge rekening wat die bedrag wat jy beskikbaar het, kan groot maak bied. Die verhouding van die bedrag wat jy leen op marge en die bedrag wat jy deponeer die hefboom. VS makelaars kan bied nie meer as 50: 1 hefboom. Forex strategieë Soos met alle vorme van beleggings, daar is baie verskillende forex strategieë. Verskansing en spekulasie is twee hoof strategieë. 'N paar basiese strategieë sluit in die keuse van 'n verhandeling tyd wat ooreenstem met die tyd wat die markte in die lande wie se geldeenhede jy wil graag om handel te dryf in bedryf, met behulp van keerverliesopdragte te beskerm teen swaar verliese. Gevorderde strategieë kan insluit dra ambagte, wat rekening hou met die rentekoerse van geldeenhede en nie net die sukses persentasie. Sedert valuta handel is so wisselvallig, dit is 'n goeie idee om jou forex strategieë te toets voordat jy jou eie geld. Die meeste makelaars bied 'n demo rekening en sluit gereedskap wat toelaat dat jy jou strategieë backtest. Wat Ons Geëvalueer Wat ons gevind platform se prestasie. Met die beste platforms, kan jy verskeie dophoulyste skep om verskillende groepe van geldeenhede te spoor. Sommige net toelaat dat jy 'n enkele dophoulys te skep of voeg by 'n enkele pre-gemaak dophoulys. Jy moet ook in staat wees om waarskuwings word u in kennis te skep wanneer 'n geldeenheid paar 'n sekere prys bereik of aan 'n ander kriteria. Ideaal gesproke moet jy in staat wees om e-pos of teks boodskappe ontvang, maar 'n paar platforms bied net kennisgewings binne die platform. 'N Paar van die platforms Don t bied waarskuwing opsies. Forex makelaars bied ook kartering gereedskap om jou te help die prestasie van 'n geldeenheid paar te meet. Hierdie instrumente sluit tegniese aanwysers wat kan help om jou handel strategie. TD Ameritrade bied verreweg die meeste tegniese aanwysers, met meer as 300. Die makelaars ons hersien 'n reeks van die munt pare beskikbaar vir verhandeling, die hoogste is 120 en die laagste is 10. Die meeste handel plaasvind op die groot pare, soos euro / dollar , USD / JPY, GPD / dollar en USD / CAD, maar met die opsie om verskillende geldeenhede, soos die Thai Baht, die Hongaarse Florint en die Deense Krone handel, kan jy 'n geleentheid om jou beleggings versprei oor te gee, diversiteit jou portefeulje en potensieel maai groter belonings uit meer vlugtige geldeenhede. Trading Koste Die belangrikste koste van forex lê in die bod / vra versprei. Dit is die uitleg van 'n makelaar geld en is afgelei van die verskil tussen die bod, of verkoop, prys en die vra, of koop, prys. Die verspreiding is gewoonlik die verskil in die laaste twee desimale plekke van die wisselkoerse. Forex makelaars verwys na die verskil as pitte. Sedert wisselkoerse voortdurend wisselende, versprei dikwels doen so goed, veral wanneer 'n bepaalde land se ekonomiese lotgevalle neem dramatiese beurte vir die erger of beter. Sommige makelaars hef kommissie op elke handel. Hierdie makelaars dikwels strenger versprei, maar kan beter wees vir hoër volume handelaars wees. - Kommissie gebaseer makelaars is ook geneig om die hoogste aanvanklike deposito vereis. 'N Paar makelaars hersien ons, soos site OANDA en Nadex. Don het t minimum vereistes en ook toelaat dat jy enige grootte baie valuta handel. Onderwys se eienskappe benewens opleidingshandleidings. Terwyl forex beleggers is meer ervare dat ander beleggers, het ons nog oorweeg dit belangrik dat 'n makelaar om opvoedkundige hulpbronne te voorsien. Die beste sluit weeklikse webinars en deurlopende blogs wat belangrik konteks op die forex mark, sowel as idees vir nuwe handel strategieë te voorsien. Sedert die forex mark bedryf rondom die klok, dit weer handel. Baie makelaars bied telefoon ondersteuning gedurende uur die Forex markte is oop sowel as live chat. Ons Uitspraak Aanbeveling TD Ameritrade is ons top rated-forex makelaar. Dit het die beste platform, beide in terme van sy gemak van gebruik en in die breedte van die gereedskap wat dit bied. Dit bied ook die mees geldeenheid pare, wat jou 'n geleentheid om handel te dryf in eksotiese pare wat die potensiaal vir 'n hoë opbrengs het gee. Dit is ook 'n goeie platform vir die handel ander tipes belegging en kan 'n goeie keuse wees as jy wil nie-forex beleggings te maak. Interaktiewe Brokers is nog 'n goeie keuse wat 'n goeie platform en opvoedkundige aanbiedinge het. Dit het 'n kommissie gebaseer model maar stywe versprei. Dit verg 'n aanvanklike belegging van 10,000, so dit is 'n goeie keuse vir ervare beleggers. FXCM het 'n paar van die beste opvoedkundige gereedskap, insluitend voortgesette Daily FX webinars en die daaglikse FX blog. Dit het die hoogste kommissie in ons hersiening, maar dit het nie relatief stywe versprei. Site OANDA en Nadex is die twee beste makelaars vir pryse. Nadex het 'n lae kommissie en 'n lae versprei. Site OANDA doesn t enige minimum vereistes vir jou opening deposito of 'n minimum handel baie grootte. Forex is 'n skuif gevorderde tipe van 'n belegging, maar een wat die potensiaal het baie lonend wees het. Elke makelaar in ons hersiening bied gereedskap om ambagte te maak en moontlike strategieë te ontleed. Die beste makelaars bied 'n maklik-om-te gebruik platform, lae koste handel en opvoedkundige hulpbronne gehalte. FXCM (Forex Kapitaalmarkte) resensie Rating: Naam: Alex Yep, As jy wil stilte hoor. net vir hulle sê jy wil jou rekening te sluit. hulle kan nie uitvind wat dit is deel van die besigheid en hulle het so goed soos hulle te wees by gryp jou geld. Ek glo hulle het 'n paar kollege seuntjie loop die besigheid wat nooit werklik gehad het om 'n pennie se moeite werd om van karakter te wys, sodat hy geen idee dat wat hy doen is nie regtig businss, dit is die gebrek daaraan. Gepos op: 2016/04/19 00:49:15 Rating: Naam: Ted Kuipers Jy my rekening gesluit. Laat my asseblief weet hoekom en weer oopmaak. Ek het gepraat met een van jou spanne. en hy het gesê alles in orde was. Ek het hom my kredietkaart nommer dat ek vir ten minste 'n jaar gehad het. Ted Kuipers Gepos op: 2016/03/11 12:23:05 Rating: SCAM Naam: Harry As jy wil om te sien of hierdie mense is eerlik gaan jy na hulle webwerf, kyk na die opgedateer versprei, dan maak jou platform en vergelyk. Die verspreiding van die euro / dollar op die webwerf is 0,2 pitte. Op die platform sy 1,5 pitte. Die euro / GPB verspreiding op die webwerf is 0,7 pitte. Op die platform sy 1,8 pitte. Wie dink dit is eerlik ek glo elke gunstige resensie is gebring deur mense deur FXCM betaal. Gepos op: 2015/11/24 03:43:23 Rating: Naam: Papiya Regtig, ek het 'n groot ondervinding met hierdie handel makelaar. Dit is 'n baie goeie makelaar en ook nommer een makelaar in my land. Daarbenewens kry ek al die soort van handel geleentheid van hierdie gereguleerde platform. Gepos op: 2015/07/30 17:06:53 Rating: Naam: moiz Banani Die probleem met die makelaars is dat dit hulle wat oneerlik nie, dit is die likiditeit verskaffers wat oneerlik, hierdie makelaars is eintlik in die bed met Market makers deur jou handel posisies, jou kontantsaldo, en hoeveel geld jy kan volhou deur verloor vir die handel, deur die handel platforms, en dan Market makers neem jou poste, deur die handhawing van marge oproepe. Gepos op: 2014/11/18 22:34:02 Rating: SCAM Naam: Roy Hulle is bedrogspul. My vriend en ek verhandel met hulle. Hy maak baie geld op goud. Wat hulle gedoen het Ek sluit net die opening van ambagte. Hulle het gesê sommige MT4 handelaars het probleme. hopie kak. Hy kon nie t oop of naby posisies vir 3 ure nadat hy 1200 gebank van 'n begin kapitaal van 2k (totale 3.2k). Hy onttrek sy fondse verlaat 100 en draai dit om 350. Dit is wanneer hulle begin manipuleer hul stelsel. In my eie persoonlike rekening met die handelspos 2, selfs ergste Stop outs is belaglik. Enigiemand wat fxcm hou óf werk daar en kommentaar hier. Of het geen idee wat hy of sy praat. Bly weg soos wegbly van vuur. Wetlike mafia Pssshhhh Gepos op: 2014/10/19 12:20:39 Rating: SCAM Naam: fxcm is 'n bedrogspul FXCM Kry Capital Bedrog bedrogspul In Augustus 13, fxcm stop verlies al my gebooie Gepos op: 2014/09/17 18: 21:53 Rating: SCAM Naam: Jeffrey Weber Hulle het t reageer op my navrae. Hulle het waarskynlik geen behoorlike ondersteuning om die vrae te beantwoord met betrekking tot hul diens. Gepos op: 2014/02/13 12:13:20 Rating: SCAM Naam: John Bob Op die oppervlak, FXCM is uitstekend. Hulle het 'n vriendelike personeel wat altyd geduldig antwoorde op jou vrae. Hulle bied 'n goeie opvoedkundige materiaal. Daar was geen rompslomp te voeg of te verwyder fondse. Ek het geen probleme met die verhandelingsplatform, geen onverklaarbare glip terwyl die koop en verkoop. Die probleem begin waar dit regtig saak maak, die prys aksie. Bewegings teen julle altyd baie vinniger en verder reis as enige bewegings in jou guns tel. Aan pryse van verskeie banke blyk 'n goeie ding, maar dit is hoe die bedrogspul is tot stand gebring. Jy begin die handel van 'n bank met 'n kompeterende prys. Sodra in die handel die makelaar kan wettig skakel jou prys aan wat enige een van hul verband banke bied. Met 'n knipoog en 'n knik jy oorgeskakel na die pryse van 'n bank hoogs ongunstige na jou toe. Nou sal dit dieselfde bank 'n knipoog en 'n knik aan die makelaars ambagte met buitengewoon gunstige pryse op ander pare, maak dit baie makliker vir hulle om voordeel te trek. FXCM s 23 van handelaars wat voordeel moet dit alles, hulle getal, nie myne nie sê nie. Dit is aan die einde van hul ooreenkoms. Toets my woorde vir jouself, maar nie op 'n praktyk rekening oorsaak dit didn t daar gebeur. Dit lyk asof hulle didn t leer uit om gedagvaar. Gepos op: 2014/01/07 23:05:08 Rating: SCAM Naam: Trader ek oop einde op hauusd. Ek het 192 USD genoeg bruikbare marge maar hulle is my posisie gesluit. boodskap: marge oproep. so erg Gepos op: 2013/04/03 12:35:46 Rating: Naam: Theboss Ek het nog nie gebruik gemaak van hierdie verhandelingsplatform maar dit lyk vir my dat vir elke 5 slegte resensies daar sal 'n goeie een wees wat jy vertel hoe goed hulle is en om geld te belê. Ek hoor dat mense probleme in om daar geld gehad het en posisies gesluit dit is net legall roberrey Gepos op: 2012/12/15 11:20:57 Rating: SCAM Naam: Nicholas Gedagte MB Trading was erg totdat ek FXCM probeer. Phantom ambagte. onmoontlik uitvoering tydens swaar handelsure. nie toelaat om my handel te sluit en die slot in my wins. Bevrore platform, kry gestop uit materie watter rigting ek het, met ander woorde kyk na die grafiek geheimsinnig swaartekrag na my stop elke keer, en dan 'n skielike ommeswaai. Toeval hulle weer lag hulle siekes koppe terwyl beroof niksvermoedende handelaars. Bly weg van hierdie makelaar. dit is 'n positiewe 'n bedrogspul en 'n goeie resensies oor hulle is 'n binnekant van die baan. Handelaars pasop vir hierdie Broker God alleen weet hoeveel mense hulle vyf scammed. Dit kom nie net van my af. maar van 'n kundige talent in die besigheid. Gepos op: 2012/12/05 11:43:12 Rating: SCAM Naam: Dave voltydse handelaar en moet erken dat baie van die bedrogspul resensies hier gepos is wat ek ervaar het met fxcm. Die ergste is dat die prys kaarte is eenvoudig nie akkuraat nie. En FXCM inderdaad jou tot stilstand kom en marge limiet getref van so ver as 20 pitte op 'n gereelde basis. Die prys nooit hierdie punte op enige ander data diens bereik (Ek het 'n paar op te alle tye), maar fxcm toon tot 20 pit een sekonde beweeg-dis 20pips af en 20pips dan terug in 'n paar sekondes. Ek sal moet sluit wat gebaseer is op 'n jaar van die saak wat fxcm is 'n bedrogspul, jammer. Gepos op: 2012/09/13 08:42:53 Rating: Naam: Bruce Terug in die vroeë dae van 2003, BOM begin my uitgesluit as gevolg van my sukses. Toe ek hulle gebruik, sal jy óf wen of verloor, dan verander hulle julle gedien het vir hulle en hul verspreiding te klop. Jy hoef nie meer 'n hoër of laer, maar hoër of laer binne perke. Hulle hou daarvan om te neem en nie terug te gee. Gooi jou geld weg en hoe vinnig Fast as die hel Gepos op: 2012/09/04 16:00:49 Rating: Naam: newforextrader Ek is gemiddeld 20m ambagte vir die laaste 3 maande en hulle wys my aktiewe handelaar status. Ek het hulle baie keer vra waarom. hulle sal besluit of ek volgende week kwalifiseer, hoewel hulle in die telefoon bevestig dat ek reeds kwalifiseer met die volume Ek maak. 10m aktief handelaar volgens hul webtuiste. Ook, ek het net opgemerk, deur my nie aktiewe handelaar, hulle kan my smartphone ambagte 0,10 sent per 1K hef. Ek hardloop navrae en opgemerk 60 van die verliese is as gevolg van hierdie bul kak. Dit is diefstal As ek in aanmerking kom vir 'n aktiewe handelaar status, die rede waarom ek moet veg vir dit is buite my. Hierdie status moet outomaties vertoon in my rekening so gou as ek in aanmerking kom vir dit. Aktiewe Trader beteken laer kommissies en gratis smartphone ambagte. Gepos op: 2012/07/30 12:33:48 Rating: Naam: Geen makelaar is jou vriend het 'n verspreiding van 12 gelikwideer my verskanste posisies. CAD kleinhandelverkope. verlore 4600. Ek is verantwoordelik vir miskien 'n verbreding verspreiding van 5-7 uit die normale 2,5-2,8 maar nope dit moes verder gaan. Ek het ook 'n negatiewe glip. Dit is genoem iets anders wanneer daar is 'n prys wat t kom nie bestaan ​​nie en hulle te likwideer nie. Ek het terug 60 van die 4600 Ek verloor, want dit is my eerste keer die plasing van die oudit. Ek het oorspronklik gedeponeer 2000 om hierdie marge oproep te voorkom, maar versoek drie keer te bespoedig, want die geld wat reeds geneem is uit my bank. didn t werk en nou in die gesig gestaar 'n marge oproep b / c van 'n verspreiding van 12 FXCM bied jou die beste mededingende versprei, maar wees kundige dat daar is geen verspreiding maksimum kan hipoteties na Gepos op: 2012/06/29 20: 51:49 Rating: Naam: V Ok, ek ve met hierdie ouens vir 'n paar maande na papier handel vir 'n paar maande. Gemengde resultate, maar die begin van 'n paar vreemde coincidents sien. Soos elke keer as ek 'n handelsmerk maak die prys aksie stalletjies om my oop. Ok, as ek was die opening van groot postions..maybe..but n paar K. vreemde. Dan is daar 'n neiging vir ambagte te swaartekrag na enige stop ek plaas maar dit blyk te wees beperk tot 'n unnoticable pit vlak. Byvoorbeeld, ek het net 'n klein handel in dollar / CAD skuif in my guns, dan kom regs af na die stop ek het na willekeur geplaas (met 'n doel) en beweeg dan terug en goed weg van my wins oogmerk. Hmmm. Miskien weerlig nie slaan twee keer, maar dit lyk vreemd. Ek kry die algemene gevoel dat hierdie ouens is besig om 'n platform vir wins teenoor 'n platform vir die mark te maak. Hartseer veroorsaak dat dit doesn t neem baie gedink om te besef dat jy geld maak aan beide kante van die transaksie as 'n mark maker. En, in werklikheid, maak meer geld as jou kliënte ook geld te maak. Hartseer en dom. Gepos op: 2012/06/08 11:20:17 Rating: Naam: liggelowiges Nog 'n gunsteling Clichés as skadebeheer deur fxcm is - iemand ventilatievlamdovers sy woede teen die verlies in die spel. Dit sou in werklikheid lees iemand ventilatievlamdovers sy woede teen wat mugged helder oordag en dan gevra Wat kan jy daaraan doen. Fancy naam van Ouditkomitee vir 'n klomp van die muggers van die Ghettos. Some ware Chartiste is om as 'n front om waarskynlikheid te gee aan die eise van 'n instelling. Betaal miljoene aan prokureurs Dit is 'n lag. Hierdie ouens is klein skaal pennie sakkerollers wat waarskynlik net die plaaslike polisie te los. Oor die gevoel dat iemand verbintenis teen julle veral wanneer jy swaar aged, dit is my indruk dat dit bereik word deur die oordrag van jou lewende handel rekening in 'n sub script in die bediener van die handelspos in FXCM. Hulle speel speletjies soos kat en muis en muggers klub en 'n geruime tyd oordrag jy terug na die hoofprogram. Maar selfs in die hoofprogram die argument dat jy in een of ander manier te doen in buitelandse valuta as die pryse wissel oor die hele wêreld is misleidend. Die feit is dat wisselkoerse wissel oor 'n klein reeks in 'n dag. Hierdie reeks is afgebreek in pitte en jou verbintenis is aged op die pitte. Binne die omvang FXCM kan die koers in enige rigting op enige gegewe tyd van die dag tot hul voordeel te beweeg. As jy probeer om dit uit te balanseer deur 'n tweerigting speel, het hulle net nuke jy deur die verandering van jou verbintenis namens jou. Die ooit gedreunsing verskoning is dat die kliënt in elk geval kom by hulle gedryf deur hebsug. Beteken dit regverdig die misdadigheid van die operasie wat is 'n kwessie van opinie u2013 waarskynlik hulle die Londense Bobbies vas aan hulle oë is toegesmeer op hierdie rekenaar bedrogspul. Wens ek het oor hierdie coluns kom voor die val vir die fxcm angel. Seker doeltreffende geldbestuur is die truuk. Die beste manier om doeltreffende geldbestuur is duidelik van die rowers in fxcm te hou. Seker dat jy kan 'n beroep op die Ombudsman - net vir wat ek gedoen het - pat kom die antwoord dat hulle nie hanteer fxcms - net met versekering en banke. Don t touch fxcm met 'n boot paal tensy jy in die VSA en 'n attorney. Online rekenaar bedrog oor beskryf fxcm. Hulle onbeschaamde neem oor jou rekening op die rekenaar - bedryf en te manipuleer namens jou om jou uit te voer in die ground. Famous Ciches as 'n stukkie ná rooftog. Doeltreffende geldbestuur, onverwagte wisselvalligheid, aard van forex mark is 'n skielike reën en so aan. Niks oor hoe hulle jou rekening kan funksioneer. Jy is in elk geval magteloos veral as jy 'n totale vreemdeling na die VSA UK Gepos op: 2012/03/16 20:58:09 Rating: Naam: Joseph Twee, jaar gesien het 'n paar glip, maar net vir die markte beweeg vinnig. Puik diens, vinnige draad-oordrag, 8 uit 10, met 2 af oorsaak die versprei kry wyer net soos die markte sluit, en jy kan nie begin handel die gapings Sondagaand. Laat begin. Aktiewe Trader is 'n groot vir scalping. 50K rekening balans. Ander makelaars, IB, MB, en Alpari, waar horride. Onanda, is volgende. Groot Ek Pad sagteware Gepos op: 2012/01/26 21:48:35 Rating: Naam: Ben van Dyk Ek het probeer om 'n rekening oop te maak met hulle, geld gestuur (25K) - geld was van 'n gesamentlike rekening so nie aanvaar word nie, nou twee weke later, het hulle nie oopgemaak my rekening of my geld terug gestuur. (Ten spyte van versekerings tot die teendeel). So, wat gebeur as jy 'n klomp geld doen wat hulle ooit gee dit terug na jou. Ek het my vertroue nou verlore. Het iemand anders dié probleem gehad dankie. Gepos op: 2012/01/03 13:15:41 DIALOG


No comments:

Post a Comment